Tijd van afscheid nemen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kim Bos - WaarBenJij.nu Tijd van afscheid nemen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kim Bos - WaarBenJij.nu

Tijd van afscheid nemen!

Blijf op de hoogte en volg Kim

12 Juni 2016 | Nederland, Breda

Gisteren dan mijn laatste werkdag gehad.... Heel gek!!!
Vanavond mijn afscheidsfeestje voor collega's...
Stefan is momenteel onderweg met de verhuistruck en die zal rond 04:00 aankomen vannacht.
Dan gaan we morgen inladen en waarschijnlijk dinsdag het grote avontuur aan, op naar Neu Ulm en alles in mijn nieuwe kamertje zetten. Zo bizar dit! Ik besef het nog steeds niet, maar over 2,5 week is het dan echt zo... dan WOON ik gewoon in Duitsland!

Verder een hele drukke week voor de boeg...
Donderdagavond met Stefan en Sharon naar The Offspring! \m/
Vrijdag dan mijn eigen afscheidsfeest voor vrienden en familie..
Zaterdag de verjaardag van m'n chickie Charissa
Zondag de laatste trip met m'n oude vertrouwde autootje naar Deventer met Roos om hem vervolgens maandag over te laten schrijven...
En dan heb ik nog maandag t/m vrijdag om mijn hele huis schoon en leeg te maken voordat ik de 25ste met de trein naar Ulm vertrek t/m 29ste, tussendoor heb ik 2 inwerkdagen bij m'n nieuwe baan. De 29ste weer even in NL voor de laatste dingen... uitschrijven... sleutels inleveren... en dan de 1ste is het echt zo ver, dan ga ik vliegen... vliegen naar m'n nieuwe leven! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hallo! Ik ben Kim, 26 jaar en ik ga naar Duitsland emigreren! 1 juli vertrekt mijn vlucht voor hopelijk een hele lange tijd.....!!!! 2 jaar geleden op vakantie in Malaga heb ik mijn vriend Stefan leren kennen. Als je 2 jaar geleden tegen me zou zeggen dat ik 2 jaar later zou emigreren naar Duitsland had ik je echt voor gek verklaard..... Maar hier zitten we dan... een dikke maand voordat ik officieel vertrek.... Heb al een kamer... een baan.... dus ik zit gebakken! ;) Ik ga proberen mijn nieuwe avonturen hier bij te houden voor iedereen, leuk voor mezelf om alles van me af te kunnen schrijven wat ik meemaak (aan leuke en minder leuke dingen) en leuk voor jullie om een beetje up to date te blijven! :)

Actief sinds 27 Mei 2016
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 1797

Voorgaande reizen:

01 Juli 2016 - 30 November -0001

Emigreren

Landen bezocht: