5 weken.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kim Bos - WaarBenJij.nu 5 weken.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kim Bos - WaarBenJij.nu

5 weken....

Door: Kim van den Bos

Blijf op de hoogte en volg Kim

27 Mei 2016 | Nederland, Breda

Vandaag over precies 5 weken woon ik in Neu Ulm. Dan ben ik ein Neue Neu Ulmer! ;)
Ik geloof het nog steeds niet, maar het is toch echt zo.
Zojuist mijn sozialversicherungsnummer ontvangen van mij toekomstige baas. Dat is al 1!
Dan alleen nog een rekening openen in Duitsland en een zorgverzekering en dan ben ik al heel ver. De rest komt daar wel, zoals een huisarts/tandarts/dierenarts etc.! Als alle rekeningen maar geregeld zijn :)
Zo spannend.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hallo! Ik ben Kim, 26 jaar en ik ga naar Duitsland emigreren! 1 juli vertrekt mijn vlucht voor hopelijk een hele lange tijd.....!!!! 2 jaar geleden op vakantie in Malaga heb ik mijn vriend Stefan leren kennen. Als je 2 jaar geleden tegen me zou zeggen dat ik 2 jaar later zou emigreren naar Duitsland had ik je echt voor gek verklaard..... Maar hier zitten we dan... een dikke maand voordat ik officieel vertrek.... Heb al een kamer... een baan.... dus ik zit gebakken! ;) Ik ga proberen mijn nieuwe avonturen hier bij te houden voor iedereen, leuk voor mezelf om alles van me af te kunnen schrijven wat ik meemaak (aan leuke en minder leuke dingen) en leuk voor jullie om een beetje up to date te blijven! :)

Actief sinds 27 Mei 2016
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 1796

Voorgaande reizen:

01 Juli 2016 - 30 November -0001

Emigreren

Landen bezocht: